طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی
سرو آنلاین

هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سروستان با موضوع هویت بخشی به نسل جوان بر اساس تعالیم اسلامی در محل دفتر امام جمعه این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه سروستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اعلام اینکه خداشناسی و شناخت جایگاه پیامبر(ص) و ائمه معصومین(علیهم السلام) سه اصل اساسی در هویت بخشی به نسل جوان امروز  بر اساس تعالیم اسلام است،خواستار تلاش بیشتر مردم و مسوولین فرهنگی جامعه در جهت آموزش علمی و عملی این سه موضوع به نسل جوان شد.

وی در ادامه صحبت های خویش با تبیین این سه اصل اساسی گفت: حضور دائمی جوانان در مساجد،همنشینی با قرآن و ارائه کتاب های اعتقادی به نسل جوان سه محور اصلی آموزش خداشناسی است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی سروستان برگزاری کلاس های پرسش و پاسخ و رفع شبهات با حضور روحانیت و ائمه جماعت دین شناس،معرفی اخلاق لیّن و تقویت نشریات محلی در جهت معرفی سیره نبوی(ص) و ترویج فرهنگ روضه خوانی در منازل و معرفی ائمه معصومین (علیهم السلام) با استفاده از کتاب های چهارده معصوم و منتهی الامال از جمله اصول آموزش نسل جوان و هویت بخشی به آنان بر اساس تعالیم اسلامی عنوان کرد و گفت:اجرایی شدن این اصول آموزشی باعث گسترش فرهنگ دینی و ارتقای باورهای اعتقادی در میان نسل جوان خواهد شد.

در ادامه این جلسه فرماندار سروستان نیز با تاکید بر اهمیت آموزش نسل جوان امروز بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) خواستار همکاری بیش از پیش اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در اجرای مصوبات این شورا شد.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir




تاریخ: 16 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

در این مراسم حجت الاسلام خرسندی امام جمعه سروستان طی سخنانی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم،حماسه 9 دی سال 88 را حماسه ای باشکوه، ماندگار و نشان از بصیرت والای مردم ایران اسلامی عنوان کرد و  افزود: بصیرت و فرقان دو واژه قرآنی هستند به معنای تشخیص. با این تفاوت که بصیرت، تشخیص حال و آینده را شامل می شود و فرقان بیشتر تشخیص فعلیت است. به همین دلیل بصیر به خداوند نسبت داده شده و فرقان برای انسان های با تقوا به کار می رود.

وی در ادامه افزود: وجه مشترک این دو کلمه اینجاست که هر جا فضا تاریک و آلوده باشد، بصیر و فرقان می توانند صره از ناصره تشخیص دهند و به موقع عمل کنند.

سید علی خرسندی با اشاره به دشمنی های نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان این نظام مقدس،ما را بارها با به وجود آوردن فضای آلوده امتحان کرده اند تا هم قدرت رهبری را بسنجند و هم تشخیص مردم را محک بزنند که در این میان فتنه 88 در همین زمینه بود و همگان دیدند که در 9 دی 88 مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در تبعیت از مقام معظم رهبری،تشخیص به حق دادند و دشمنان این ملت زمین گیر شدند.

امام جمعه سروستان در پایان سخنان خویش خطاب به فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که به عنوان میهمان ویژه در این همایش حضور داشت گفت: مردم سروستان ،مردمی ولایت مدار، آرام، با فرهنگ، تحصیل کرده و اهل بصیرت هستند و الحق و الانصاف در همه صحنه های مهم و سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پرشور داشته  و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir




تاریخ: 9 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 35698
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن